onsdag 11 mars 2009

Kontakt - Contact

KUNDSERVICE UXcell FunShop of Sweden

Kundservice har öppet alla dagar dygnet runt.
*Internet: www.uxcellsweden.blogspot.com *eMail: uxcellsweden@spray.se
Telefonnummer för dig som ringer från en fast telefon :
Tel.nr. 0939-2002277

Tryck 1, knappa in din kod. Din kod är 1060 (Kostnad 10:-/samtal)
(Ditt nummer loggas och jag ringer upp dig så snart jag kan)
(Vi kommer dock endast att kontakta dig vardagar mellan Kl.10-21)

Telefonnummer för dig som ringer från en mobiltelefon:
Tel.nr. 0939-2002279

Tryck 1, knappa in din kod. Din kod är 1060 (Kostnad 15:-/samtal)
(Ditt nummer loggas och jag ringer upp dig så snart jag kan)
(Vi kommer dock endast att kontakta dig vardagar mellan Kl.10-21)

Ditt meddelande kommer ej att pupliceras offentligt det är endast jag som kan se det.
Skriver du det som en kommentar eller dylikt kan det däremot komma att publiceras.

Tidigare har jag även sålt på Tradera (se mina omdömen där) men nu helt
och hållet övergått till direktförsäljning på nätet.


Gadget Superstore at UXCELL<<<>>>